03 December 2013

aku cuba, makin rindu

aku cuba..
aku cuba untuk tak baca lagi kisah-kisahnya..
aku cuba untuk xtengok lagi video-video tentangnya..
aku cuba untuk xkorek lagi segala rahsia tentangya..

tapi xmampu..
sungguh aku xmampu..

saat jiwa hampir layu..
saat kaki hampir tersungkur..
saat hati mula menurut pujukan syaitan..
saat setiap anggota mula goyah tunduk dek nafsu xguna..

saat itulah kematiannya menfhidupkan jiwaku..
saat itulah sejarah hidupnya membuat aku terpana..

ya ALLAH hebat sungguh dia..
pasti sedang bergembira di alam sana..
ya ALLAH bayak sumbangannya pada agama..
pasti akan ku cuba teladani agar jalanku mampu menyaingi dia..

demi ALLAH sungguh aku cemburu dengan mu..
Şehıdımız Ahmad Ammar..
sungguh..
moga satu hari aku dapat melahirkan AMMAR yg baru buat dunia..
inshaa ALLAH..

terima kasih dik awak menghidupkan banyak jiwa..
awak menghidupkan jiwa saya..
kekal la dalam ingatan saya..



No comments:

Post a Comment