01 January 2014

you are most welcome 2014

Assalamualaikum..

bye 2013..
hai 2014..
hello january..

dear myself, welcome to 2014..
da unoffially 23..
uhhh??
macam xpercaya..
macam baru abeh SPM jek..
haha..
meninggalkan 2013 dengan penuh makna..
meninggalkan 2013 untuk mencari redha Ilahi..
meninggalkan 2013 untuk berfikir lebih matang, menjadi matang..

moga 2014 dapat aku lalui bersama RahmatNYA sentiasa berasama RedhaNYA..
moga 2014 dapat ma abah bangga dengan pencen kubur diorang ni..
moga moga..InshaALLAH..
amin amin..

aku amat dan teramatlah sure angka 23 ni mmg akan ada mulut mempersoalkan isu kawen..
hahaha..
awal2 aku nk mintak maaf..
sungguh aku xterfikir pun nak jadikan kawen tu keutamaan utk tahun ni..
dear nenek i'm sorry..
xpa..
jangan risau..
kalo tertulis belom ada jodoh lagi kaktih janji akan jaga diri sebaik mungkin..
janji.!
haha..

alahai kawen~~
belom..belom masa lagi..
byk keutamaan lain lagi,,
ma abah..
adik-adik..
yes betol org kata jaga ma abah adik adik berdua kan lagi seronok..
tapi..
tapi persediaan utk kearah itu belom ada lagi..
mentally..
yup mentally unprepared yet..
banyak isu kawen yg buat aku makin takut..
takut bukan sebab apa..
takut aku sendiri belom perelokkan akidah, iman, rohani n segala lagi..
sebab pujanga ada kata..
to get is to be..
yes i hold on it tightly..
to get the best i have to be the best..
but I know ALLAH know the Best..
if He say this year is my time..
then i accept..
Redha..
inshaALLAH..

Ya ALLAH bless me..
Ya ALLAH bless them..


Ya ALLAH bless us..

Ya ALLAH bless our friendship..

ease everything through out this great year..
amin amin..

#finalexammood


No comments:

Post a Comment