23 December 2012

maaF jiKa aku tAk seMpuRna

assalamualaikum n salam 23/12/12...

maaf jika aku tak sempurna...maafkan aku..maafkan aku..aceceh baca tajuk bunyi mcam gempak jep..hahaha..tu tajuk novel la..hasil tangan acik lana ya ALLAH sumpah aku cakap novel ni beeeeeeeeeeeeesssssssstttt gilak n tebal nk mampos..almost seribu page gitu..tp aku boleh habeskan dari pukul 7pg smpai 4ptg..nonstop.!makan x minum x..!!sampai shaking tgn ni..hohoho..ni pgorbanan paling hebat la penah aku buat...snggup xmakan..agaknya kalo bangunan ni runtuh pom aku tanak kuar..nak habehkan jugak novel ni..hahaha...
only one word can i say about this novel..SEDAP...!!jalan cerita dy mmg logik dek akal..apa yg berlaku,apa yg disebut, kehidupan mereka n so on..lagik la...bnda mcam tu mmg wujud...before ni aku beria sgt ckap pasal kawen la, family la, anak la tp bila baca novel ni aku dapat rasekan aku takot nk kawen..TAKOT..sbb apa takot??hanya ALLAH yg tahu..huhuhu..kadang2 bile muhasabah balik n kenang nasib diri mmg sedih..tapi aku yakin ALLAH ada sebab kenapa aku diletakkan dalan situasi sekarang...eh eh eh tetiba keluar ayat tacing plakkk...ahhh lupakan tee quah...what ever happen, hidup msti diteruskan..ya teruskan...!!masa xboleh diputar balik..you can't get it back tee quah..apa yg penting lupakan sejarah silam, bina hidup baru, abaikan apa orang nk kata..sampai jodoh nanti kawen...ALLAH tak kejam..ALLAH uji hambanya yg mampu..ingat tu..eh eh tacing balik..hohoho..ok la tanak tacing da..apa nk cite lg eh...??hurrrmmm arini da masuk ari kedua minggu study week tp gaya aku ni da macam bukan student u...relax jep..xpe2 banyak masa lg...hohoho..cuak sehhh...da la markah test teruk10X..xtao la apa nk jadi sem ni...hohoho..ok la back to lab report dr ibrahim kesayangan...hihihi

#duhai bakal imamku...maaf jika aku tak sempurna...

xoxo~~~

No comments:

Post a Comment