14 June 2013

Antara CINTA dan Cita-cita

Assalamualaikum..


Menangis, Tersentap, Tersedar...
Mungkin ini kafarah..
Mungkin ini Ujian..
Mungkin ini Rahmat..
Mungkin ini Amanah..
Aku redha sebab aku tahu ALLAH akan bagi yang terbaik untuk setiap hambaNYA..
Alhamdulillah..aku punya ALLAH..

Okeyhh..episod FYP da bermula..dan yang paling penting aku xdapat seperti yang di idamkan..ape yg aku takutkan akhirnya terjadi..aku cakap aku takut dapat foreigner tp foreigner la yg aku dapat..
Yesss DR. MD SAIFUL ISLAM..
My supervisor..
tapi xpe walaupun td rasa macam kene tampar jep tgok no matrik ada bawah dia..walaupun td nangis sendiri..ALLAH da bagi kekuatan sekarang..bila duduk renung fikir..agaknya ALLAH nak suruh aku improve english aku sbb tu aku dapat ngan foreigner..agaknya ALLAH nak bagi hint untuk masa depan aku kot..huhh xkesah la apa pom yg pnting aku yakin n sangat yakin bahawa ALLAH Maha Kuasa..DIA Mengetahui Segala..DIA Pencorak hari esokku, masa depan aku..
Alaaa apa nak risau.. DR. MD SAIFUL ISLAM tu mesti indah orangnya seindah namanya..agak2 boleh sehensem Izzue Islam x?heeee..sabar-sabar..isnin kite g jumpa dy yer..tp kan sronok jugak actually..aku dapat ngan geng kelantan..2 kelantanese girls dengan 1 iranian guy(iran ke??yo'o jep aku ni..bangladesh kot..)..hahaha..heyyyy sempat aje..ntah da kawen da dy tu..kihkihkih..gatai..ok Alhamdulillah sekarang aku mampu tersenyum, mampu bergelak ketawa..hahahahahahahaha..betol sungguh la kata sahabat..only in the rememberance of ALLAH do heart find peace..err english gitu..practice2..kan dalam lab nanti kene cakap english sepanjang masa..pe lg..practice la...hahaha..
ok la dada..
Assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment