19 March 2014

bye instagram.!

makteh rindu awak danial haziq.!
minggu ni minggu paling lagha aku rasa..
hari jumaat ada test special topic..
hari jumaat jugak kene hantar report..
thesis writing da lama xjalan..
kelas banyak batal..
aku boleh g bazirkan masa dengan fb n instagram je..
puas bukak kat lappy g bukak kat phone pulak..
giler giler..!
yang fb tu kire ok la banyak post post yg group usrah post aku baca..
kire ada la jugak manfaat nya..
yang instagram ni..
haihhh..
tu la org kata..
org lain ada instagram ko nak ada instagram jugak..
org lain pandai manage masa..
kau je yg duk melagha..
apa yang aku nampak xde untungnya aku ada akaun instagram ni..
tiap tiap hari tunggu org post gambar dyorang..
org yg ditunggu tu pulak artis..
kalo pendakwah tu ada la pekdah nya..
ni haaa..
haisssshhh..
aku rasa aku kene kuat kali ni..
aku kene delete dulu instagram ni..
xpe la aku ketinggalan pun dari gosip gosip artis ni..
xpe la aku x update pun kisah daily life dyorang..
membazir masa betol..
betol ni aku kene kuat??
hahaha..
ok kuat.!
kadang instagram ni boleh buat aku jadi antisosial..
baik la ko g borak ngan member member ke..
g tegur jiran sebelah menyebelah ke..
tiqa oii..
baca buku ilmiah ke..
ni x..
keje belambak..
tapi satu pun xjalan..
ya ALLAH aku mohon kekuatan..
aku nekad..!
nanti sampai masa aku bukak balik akaun tu..
buat masani instagram xde kepentingan..
lagi lagi kalo post gambar konon alim..
konon nk bgtahu semua org yg ko ni baca buku buku agama..
padahal sehari satu mukasurat je..
hahaha..
yang xtahan tu..
kejap kejap cek ada x orang like gambar aku..
giler like jugak aku ni rupenye..
hadoiii..
tiqa tiqa..!
apa nak jadi la..
ok mulai hari ni..
LUPAKAN INSTAGRAM.!!

No comments:

Post a Comment