06 March 2014

mines downtown

Assalamualaikum..
hehe..
malam ni kitorang buat keje yg xpenah dibuat sebelum ni..
aku la manusia yg pelik..
ada moto..
tapi pegi the mines pun xtahu jalan..
xreti nak pegi macam mana..
hahaha..
orang lain xyah cakap the mines..
mid valley pun da sampai ngan motor..
giler giler..
sebelum ni penah pegi sekali..
tu pun ida yg guide..
kene hon sbb salah masuk lorong xyah cakap r..
berkali kali...
tu yang buat aku takut nk pegi lg..
ni haa..
tadi kitorang g buat gambar pasport kat sri serdang..
nak letak kat resume..
maklumla final year student..
lepas tu atas sebab aku teringin sangat nk minum lassi kat briyani india..
ajak la mek ummu nadiah-din tu g minum situ..
sekali rasa macam boring pulak duk situ je..
pastu aku bg idea nk g lepak kat putrajaya..
discuss punye discuss takut pulak sbb xtahu jalan..
pastu kitorang decide nk g merendek kat mines downtown je..
even aku xpenah g situ ngan moto at least aku tahu jalan..
berbekalkan sedikit keberanian aku pun bawak la motor g sana..
yang xtahan tu..
tadi masa balik kelas kitorang masing masing da beli kuey teow sup..
skali kat sana layan nasi ayam penyet pulak..
ni haa..
ni pure dari indon ni..
fuhhh gemok gemok..!!
aku eceli jeles ngan mek ni..
makan mcam perut ada 10..
tp keding betol..
xleh trima langsung..
hoho..
apapun aku bersyukur dengan nikmat Ilahi..
aku gemok..
banyak faedah yang aku dapat..
tidak di dunia, di akhirat sudah pasti..
ye la tuhan sudah janji dalam setiap kejadian terselit pelbagai hikmahnya..
hehe..
tu je..
kbai! 

No comments:

Post a Comment