04 May 2014

aku xdak masa dahhh~~


woot wott..
masa makin suntuk da..
tapi aku??
aku??
masih sama..
kalo tak bukak fb aku melayan instagram..
kalo tak pun duk melayan blog org lain..
kalo tak pun duk saje saje bazir masa sambil mengelamun mikior masa depan..
haihhhh..
apa ni?
apa ni?
tadi aku cek segala email n latest post kat LMS pasal FYP..
aduhhhh..
sesak nafas..
lagi 5 minggu je lagi aku kene hantor thesis..
seriusly?
lagi 5 minggu?
and lagi seminggu kene hantor abstract..
again!!
seriusly?
minggu depan??
pehhhh..
abeh ape aku da buat..
time time gini aku rasa fb aku tu sangat sangat lah mengganggu..
seolah olah serangga perosak gitu..
adoii..
ni yg buat aku nak deactivate jep fb tu..
aduhhhh...
tapi sayanggg..
sudahhh..
kemonggg tiqa..
think about your future..
jangan menyesal nanti sudah..
ok untuk first try aku nak had diri aku dengan fb ni..
mampukah??
ni aku kene kuat..
aku perlu kekuatan luar biasa..
let say kalo tak jalan jugak mmg kene deactive dulu la agaknye..
'aku' and 'buat keje last minit' ni..
mmg xleh dipisahkan..
puas aku cuba tapi sampai kesudah xjalan..
adoi..
tambah lagi ngan ada perisa fb ni lagi la tak dapat dipisahkan..
adoiiii..
cemmana la nk ke alam keje ni..
adoi adoi..
ok tiqa.!
let's plan for future..
it's yours.!!
ma takkan ada selamanya nak suap ko makan..
INGAT TU.!!
xoxo~~

No comments:

Post a Comment