05 May 2014

Zac Komplot da PERGI~~


sejujurnya aku xkenal pun dia..
tapi penah la baca nama dia kaf fb ke mana ntah..
lupa da..
arini dapa berita..
dia da pergi..
mengadap Tuhan Yang Maha Esa..
aku duk baca berita, cerita. post2 pasal dia..
aku menangis..
bukan sedih sebab dia pergi..
bukannya aku kenal dia pun..
tapi aku nangis tengok diri aku sekarang ni..
aku sedih sebab aku tak tahu aku akan mati bila..
aku sedih sebab aku banyak skali lupa pada DIA..
aku sedih sebab aku masih lagi leka dgn dunia..
Allahu..
kalo laa aku mati esok, malam ni, jap lagi...
sungguh aku tak bersedia..
tapi sapa aku untuk menolak..
ALLAHUAKBAR..
ayuh bangkit dari leka sayang..
kau tak boleh jamin kau akan hidup lagi besok..

Innalillahiwainnailaihirrojiun..
Alfatihah and salam takziah buat seluruh keluarga Azrafe Zaky..

from me: stranger..

No comments:

Post a Comment