24 May 2014

birthday aku arini??

ehhh..
ye ke..?
haha..
semalam g bantai tido dr pukul 9 lebih lagi..
bangun pulak 9 lbih jugak..
xsedor langsung..
macam x excited lgsung nak celebrate angka 23 tu da sampai..
kan kan..?
hahaha..
3 hari woo aku xtido..
macam zombi da semalam tu..
eh jap..
macam xcaya umur da masuk 23..
tapi yg best kalo orang tye mesti aku cakap umur aku 24..
gila..
punya xsabar nak tua..
phew phew..
xnak xnak..
aku nak stay muda..
stay bergetah..
stay cantik *ini muntah*..
hahaha..
ok utk birthday shout out tahun ni..
mostly wish pasal jodoh..
tertanya tanya gak la..
aku ni da layak kawen ke??
belom belom..
buat masa sekarang ni..
i like to be single but not available..
single is better..
kan kan.?
sampai bila pun xtahu la..
sampai mati mungkin..
uisshhh mintak jauh..
nak juga merasa nikmat 'berumahtangga' sebelum jejak liang lahad..
InsyaALLAH..
ALLAH tu Maha Tahu segalanya..
ALLAH tahu apa aku perlukan..
ALLAH tahu perit pedih yg aku lalui dalam usia aku..
ALLAH tahu bila masanya..
itu semua aku serahkan kat DIA..
ehh da la cakap soal jodoh..
panas pulak telinga ni..
haha..
ok utk birthday tahun ni agak tegang sikit..
aku xdapat enjoy..
aku xdapat nak keluar melagha..
rahila ajak keluar..
tapi mintak maaf mintak ampun aku xdapat..
kakna ajak balik rumah..
mintak maaf mintak ampun aku xboleh..
dia???
dia xda kat sini..
selamat da..
kalo tak konfem xlekat kat blik dari semalam...
hahaha..
eh panjang pulak makteh berceloteh arini..
lama da kot gian nak menaip tapi masa jd pghalang utama..
bizi woo jd student final year ni *poyo*..
minggu depan viva..
thesis xsiap lg..
aduhhhh..
ok crita pasal wish aku tahun ni..
apa errkkk..
hahaha..
xda apa kecuali nak tgok org sekeliling aku bahagia..
tu aje..?
eh tak satu lagi..
aku nak jadi better muslimah..
tu je?
mungkin la tu je..
InsyaALLAH..
since birthday tahun ni..
no birthday cake..
no birthday party..
no birthday celebration..
so saddddd..
hahaha..
x sad sgt pun..
tanggungjawab lagi utama..
tanggungjawab aku..
tanggungjawab dia *cettt*..
hahaha..
so aku tadi pegi cafe nak beli makan lunch..
skali termasuk dalam koop..
tarrraaaa..
tengok apa aku beli..


kira ni ganti birthday cake la..
hahah..
mahal woo..
4 hengget setengah..
bagi aku yg bergelar student ni agak mahal la..
hohoho..
tapi xpe..
xpenah merasa kan..
boleh jadi memory utk birthday tahun ni..
hahaha..
xde keje..
ok la arini birthday girl kene basuh baju yg bertimbun dalam baldi tu..
kbai.!

No comments:

Post a Comment