18 February 2014

4 flat

yg bawah belah kanan belah kiri tu..
kawan aku dapat 4 flat..
bukan aku ok..
bukan sama sekali..
xsempat nk gapai..
hahaha..
terkejut jugak sbb makcik ni mmg jenis perahsia..
nak dijadikan cerita..
tadi slip result da keluar..
syarat baru sem ni kene ambik sendiri..
sign sendiri..
depan staf kat situu..
pehhh..
so aku pegi la..
kire aku ni antara yang terawal la g ambik..
sbb org lain xtahu lagi slip tu da keluar..
ye ar 1st week kot..
sebelum ni 3rd or 4th week baru keluar..
rezeki sem dapat tgk result org..
heee..
terkejut beruk aku nampak AAAA je kat gred dy..
masa tu xnampak nama lg..
4 kali aku baca nama dy..
pehh.
dasat..
4 flat kau..
melayu pertama yang dapat 4 flat..
pehh..
pehhh..
pehhh..
apepun tahniah..
tapi aku post macam ni xde la nk cakap aku kecewa ngan result aku..
x sama sekali..
aku puas dgn apa yg aku dapat..
setakat aku expect sikit je..
tapi ALLAH bagi lebih..
syukur syukur syukur..
sem ni sem last dah..
agak agak merasa tak aku dapat 4 flat..??
tepuk dada tanya iman..
heeee..


No comments:

Post a Comment