19 February 2014

LIBRO

LIBRO
tadi aku g keputra..
since skrang da final year..
so aku g shopping kat sana nk habeskan book plan je senarnye..
gaya macam byk je lg..
padahal tggal RM50++ je..
hahaha..
ehh 50 pun duit jugok..
xbaik membazir..
ni haa..
aku beli libro ni..
libro??
ape tu libro??
hahaha..
tu nama gelaran diary baru aku ni..
diary??
aku ada diary??
hahaha..
xde la..
bukan diary utk simpan rahsia dunia..
libro ni just a kind of buku catatan la..
hmmm..
diary siap ada nama..
pehhh..
bukan apa..
aceli ni la kali pertama aku belia buku catatan yg berharga RM18.90..
tuu diaa..
haa tu yg special sikit siap ada nama..
nampak simple but nice..
aku suka..
aku puas..
hahaha..
tapi macam syg pulak nk menulis..
kaler buku ni agak klasik aceli..
tu yang buat aku lagi suka..
hahaha..
lepas aku beli tadi masa bukan plastik dy baru aku perasan ada quote kat belakang dia..
pehh menyentuh hati kot..
ni haa..

Life is sweet
layers and layers of challenges, some dramatizes love,
some texturizes beauty.the deeper it goes,
the more it melts away impurities, leaving only happy memories.

welcome to your official owner libro.!
i'll surely be nice to you..promise!!
hee

No comments:

Post a Comment