25 February 2014

rasa ini..

Subhanallah
aku suka pantai..
aku suka pulau..
aku suka laut..
aku suka deruan ombak..
aku suka sunrise..
aku suka sunset..
aku suka tenang..
malah andai disoal kemana aku teringin nak pergi..
jawapannya sudah pasti..
mana mana saja asalkan ada pantai..
mana mana saja asalkan ada pulau..
mana mana saja asalkan aku boleh dengar deruan ombak..
dan andai disoal mana tempat yang aku nak sangat pergi sebelum aku mati..
ok jika berezeki..
jika berkesempatan..
jika dipanjangkan umur..
jika dipanjangkan khudrat..
aku teringin sangat nk jejakkan kaki ke maldives island..
ok kalo xberezeki..
kalo jimat sikit..
boleh je pegi ajman beach..
boleh jugak bali..
or nak lagi jimat..
dapat jejakkan kaki ke karambunai pun dak bersyukur sgt..
ahhh xkisah la mana mana pun..
asal ada pantai je..
weee..
dan..
jika sekarang magic berlaku..
tiba tiba aku ada sayap..
nak sangat aku terbang ke pantai..
nak buang segala rasa ini..
rasa yg zalim ini..
ya Tuhan..
aku mohon..
hapuskanlah rasa ini..
bersama bayu malam..
bawalah ia ke mana mana laut..
hanyutkan biar jauh..
jangan dibiar kembali..
sakit..
sembuhkanlah sakit ini..
Astaghfirullahalazim..

No comments:

Post a Comment