25 February 2014

abang jebat..


apa pulak kali ni..
dikata samseng pulak..
hmm ntah la..
sepanjang aku kenal dia..
acece kemain..
abang jebat ni bukanlah jenis yang suka suka nk tunjuk samseng..
tapi xdinafikan muka dia muka baran..
tapi aku suka.
dulu cikgu aku penah kata orang baran ni romantik..
xtau la sejauh mana benarnya..
haha..
ok balik..
alaaaa sapa sapa pun kan..
kalo org x usik x gila nye nk usik org..
gitu la pendapat aku..
mungkin ada isu antara mereka..
tapi disebabkan lisdawati/fauzi yang dedahkan dulu..
so salahnya akan nampak kat dia..
adoii..
apa la yg jadi kan..
bagi aku ALLAH tu Maha Adil..
xselamanya kita dibawah..
cewahh kalo la sharnaz ahmad baca ni agak agak aku bole try dia x?
gulp..
GILA !
hahaha..
okey okey aku tahu aku ni gagak hitam je..
haha..
apa apa pun bagi aku..
media xpatut menghukum dia berdasar sikap dia sebelum ni..
ye la sapa sapa pun xpatut dihukum berdasarkan masa silam..
ye dok.?
#deep
kbai.!

No comments:

Post a Comment