27 February 2014

rahilah haron

tiba tiba rasa nak mengimbau zaman lama lama dolu..
xde la lama sangat 3 tahun lepas je..
hahaha..
terasa cepat sgt masa berlalu..
rasa macam baru je kenal semalam..
poyo.!
hahaha
ni haa..
sahabat aku..
kawan aku..
girlfriend aku..
second family aku..
semua la..
seingat aku aku belom cerita pasal dia kat sini..
entahlah malas pulak nk godek post lama lama..
moga jodoh kita berpanjangan..
aku mahu jejak syurga sama sama..
Insya ALLAH..
rindu rindu rindu..
2 3 hari ni aku msj xreply..
wassap pun xreply..
komen kat fb xreply..
xpe aku faham dia busy sekarang..
maklumla cikgu-to-be..
sekarang dia da start praktikal..
while aku masih lagi mengadap dewan kuliah n lab..
tersurat haluan kami berbeza.
tapi aku yakin ALLAH tu Maha Kaya..
ini semua membuktikan indahnya percaturan DIA..
apa yang aku tahu..
demi ALLAH aku sayang dia.
moga kau sentiasa dilindungNYA..
moga dipermudah segala urusan..
moga jodoh kau tepat di pilih oleh DIA..
sbb aku sakit bila kau kecewa..
moga kita sentiasa dalam redhaNYA..

dia penah cakap pelik time ni putih bebenor kulit kitorang.. rasanya xde pulak ambik aurawhite ke apa..

aku suka gambar ni..

ni gambar sem mana ntah..
bila tengok balik gambar first tu..
aduhhh i really really miss my old shape..
bhahahaha..
sekarang badan da macam tong drum..
alaa biasa ler tu..
people change maa..
hahaha..
ok last sentence..
Ya ALLAH saat ini tika ini aku rindu sgt insan ini..
kbai.!

No comments:

Post a Comment