21 February 2014

menyesal tak pernah


up and down..
aku yakin ALLAH aturkan semua ni..
yg terbaik dari dia..
aku terima..
aku redha..
walau pahit..
walau sakit..
walau perit..
aku redha??
tipu..!!
tapi aku janji ngan diri aku..
aku cuba untuk redha..
masih mencuba..
aku belajar untuk redha..
masih belajar..
aku yakin ALLAH itu Maha Kaya..
jadikan semalam kesakitan buat aku..
jadikan harini kesakitan buat dia..
jadi besok kesakitan buat mereka..
dan juga bukan satu mustahil untuk jadikan lusa kesakitan itu kembali buat aku..
aku hanya mampu merayu..
mohon perlindungan..
memohon kekuatan dari NYA Yang Maha Esa..
ampunkan aku Ya ALLAH..
terkadang aku lupa untuk bersyukur dengan segala nikmat..
terkadang aku lupa bahawa setiap dosa tu ada balasannya..
terkadang aku lupa neraka itu balasan bagi pembuat dosa..
terkadang aku lupa..
aku lupa..
aku lupa..
Ampunkan aku Ya Rahman Ya Rahim..

No comments:

Post a Comment